Advertisement

Χριστουγεννιάτικη Διακόσμηση | Christmas Living room tour (A Little Bit Of Marlen)

Χριστουγεννιάτικη  Διακόσμηση | Christmas Living room tour (A Little Bit Of Marlen) Άνοιξε με και Διάβασε με !!!! ❤️


Γεια σε όλους και σε όλες! Ελπίζω να είστε όλοι και όλες καλά!
Σε αυτό το video σας δείχνω σε συνεργασία με το Symmetry Living , την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του σαλονιού μου και της κουζίνας μου ! Σας δίνω επίσης και αρκετές λεπτομέρειες για το πως έχουμε φτιάξει το σαλόνι στο νέο σπίτι ! Ελπίζω να σας αρέσει και να σας δώσω πολλές και χρήσιμες ιδέες διακόσμησης !

--------------
Για τις αγορές σας στο SYMMETRY LIVING:

Εκ πτωτικός κωδικός 15 % για όσες φορές για αγορές άνω των 30 ευρώ !

Code: MARLEN15%
----------------------


Όλα τα χριστουγεννιάτικα προϊόντα τους :

Χριστουγεννιάτικο Ριχτάρι:

Γκρι μαξιλάρι:

Ρανερ:

Μακρόστενο Μαξιλάρι:
Κόκκινο μαξιλάρι:

Τα ριχτάρια που επέλεξα για το σαλόνι μου:

Blog Post:




-----------------------------


Αν σας άρεσε το video μην ξεχάσετε να πατήσετε LIKE και SHARE(για να το δουν και οι φίλες σας) και να κάνετε και εγγραφή στο κανάλι μου (subscribe) !

Κάντε SUBSCRIBE εδώ:

Παρακολουθήστε το σε ανάλυση 1080 ΗD για καλύτερη εικόνα!


*********************

Ψωνίστε ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ
στο κατάστημα μου στο JAM JAR αν ψάχνετε
χειροποίητα διαφορετικά δωράκια για τα αγαπημένα σας
πρόσωπα!!! (κρεμαστά διακοσμητικά, καδράκια, στεφάνια,
advent calendars και πολλά άλλα! )

(ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΔΕΙΞΑ
ΣΤΟ VIDEO )

Το LINK για το JAM JAR STORE μου , εδώ:



************************


-MY NEW Instagram Account : ( A LITTLE CRAFT OF MARLEN)
( Αυτό με τις δημιουργίες μου )



--------------------------------------------


FI N D M E and FOLLOW ME ! (SOCIAL MEDIA)
( Για να τα λέμε πιο συχνά!)

-Facebook:

-Instagram:

-Contact Me (For business inquiries):

alittlebitofmarlen@gmail.com

––––––––––––––––––––––––––––––

My Christmas Videos Playlist :


-------------------------------------------

I don't own any copyright of this music !

The video is sponsored !

Thanks for watching !

Love, Marlen

#marlendecorates, christmashometour, #livingroomtour

symmmetry living,xmas,christmas,christmashometour,living room,christmas decoration,homedecor,red xmas decor,farmhouse christmas,χριστουγεννιάτικη διακόσμηση,χριστουγεννιάτικο δέντρο,vlogmas,greek youtuber,marlen,alittlebitofmarlen,alittlecraftofmarlen,jam jar,στολίδια,χριστούγεννα,διακόσμηση,ριχτάρια,σαλόνι,μαξιλάρια,καναπέδεσ,ikea,domus homus,christmas tree,διάφανο,max stores,zara home,yankee candle,vintage christmas decor,

Post a Comment

0 Comments