Advertisement

ÇİKOLATA ŞELALESİ CHALLENGE !!

ÇİKOLATA ŞELALESİ CHALLENGE !! Ben Enes Batur , Rastgele Gün Geçirme Vlog serimizin beşinci bölümünde dev çikolata şelalesi yaptık. Çikolataya batırarak çeşitli ürünler denedik çikolata şelalesi challenge çok güzel bir fondue , güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.

Kanala Abone OL :

ALFABETİK SIRAYLA BİR GÜN GEÇİRMEK #24SAAT :

Sosyal Medya:

Twitter ►
İnstagram ►

İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , Youtube Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

deney,okul,okul deneyi,ilginç deney,experiment,challenge,fil diş macunu,manyak deney,çikolata şelalesi,#manyakdeney,enes,batur,enes batur,tr,kimya,ndng enes,enesbatur,ndng enes batur,enes batur ndng,fondue,newdaynewgame,ndng batur,vlog,ndng,türkiye,batur ndng,türkçe,turkey,komedi,türk,eğlence,turkish,batuber,eğlenceli,güzel,gülmek,komik,trend,türkçe challenge,en komik,enes challenge,enes batur medya,ekip,çikolata,dev,new vlog,yeni video,bakım,şarkı,nalan,

Post a Comment

0 Comments