Advertisement

【Hikari】Violet Evergarden Opening / TRUE – Sincerely ♫ 『POLISH』

【Hikari】Violet Evergarden Opening / TRUE – Sincerely ♫ 『POLISH』 ↓ Zajrzyj po więcej informacji dotyczących projektu! ↓

Polski cover openingu Violet Evergarden – Sincerely
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Wszystkiego najlepszego z okazji tanabaty! W ramach świętowania łapcie OP do Violet Evergarden, serii, której nigdy co prawda nie widziałam, ale w openingu zakochałam się od pierwszego przesłuchania (i w grafice, KyoAni na najwyższym poziomie!). Wszystko zaczęło się od tekstu, który zaproponował mi Reel (mam nadzieję, że to nie nasza ostatnia piosenka razem i że efekt końcowy ci się podoba! :D), a skończyło na wideo, które postanowiłam zrobić sama – tu szczególne ukłony należą się Ari, Miyu i emilkowi, którzy odpowiadali na moje pytania. Niby proste, ale jestem z niego superdumna :D. W tle usłyszycie Agę (kc, wiesz o tym), a z miksem pomógł Orzecho (dzięki!).
Nie przedłużając, bawcie się dobrze podczas słuchania i nie zapomnijcie skomentować! Do następnego o/.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

COVER
× Wokal, Wideo: Hikari
× Tekst: Reel
× Korekta: Miyo
× Harmonie: Aga
× Realizacja dźwięku: Orzecho

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

CREDITS
× Original song: Sincerely
× Vocal: TRUE
× Anime: Violet Evergarden

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use." THIS VIDEO IS FANMADE. I DO NOT OWN ANYTHING EXCEPT MY VOICE. NO COPYRIGHT INFRINGEMENT INTENDED.

Hikari,Friedricha,dubbing,polish dubbing,fandubbing,anime,manga,polish cover,pl cover,pl,polish,cover,fancover,anime cover,anime pl,anime polish,friedricha,music,anime music,muzyka,

Post a Comment

0 Comments